Cinemaniac се премести на НОВ адрес!
След 60 секунди, ще бъдете автоматично пренасочени към http://blog.elfglade.com/
НЕ Е ПРОСТО НОВ ОБЛИК! Тези, които ме четат, за да не правите излишно трафик (дразнещо е) - сменете адреса ми във вашия блогрол!
Благодаря!

Sunday, July 06, 2008

»©« Bad Boys II



Проклятието на продължението споходи любимите ми Лоши момчета. Както се вижда от оценката (като направите сравнение с предното ревю) се вижда, коя от двете е титуляр в класацията ми. Съжалявам уважаеми кино любители, но Майкъл Бей попрекали с това си творение. Всъщност не бих го класирал и чак като творение. Жалко, като се има предвид колко класни неща има човекът-блокбастър.
За да не бъда просто словесно халостно оръдие ще подкрепя думите си с основните неща, заради което Лоши момчета 2 се класира така зле в личната ми класация. Въпреки че съм фен на Брукхаймър/Симпсън/Бей този път това не беше достатъчно, че да харесам направеното. Нека започна със самото начало - тъмните начални кадри, ККК и двама чернокожи, които раздавам правосъдие не ми допаднаха. Опитаха да разведрят с лафчетата си, но не се получи. А и уж ККК бяха лошите, но детективите Майк Лаури и Маркъс Бърнет се оказаха по-големи расисти от тях. Та оттам почна всичко, до края на филма имаше какви ли не националистични преплитания, измежду които нашите герои винаги наказваха по най-бруталния начин всичко де що не е чернокож (а понякога и тях, ако са нагазили здраво в лайната).
След това идва музиката... ах, какво ли не съм слушал през годините, ама да повериш подбора на саундтрака на Шон (Пъф Деди, Пи Диди, все тая) и той да е изпълнителния продуцент и оформител - не, не и НЕ! Мернах името на Тревър Ребин - е да, но от всички тия хип хоп насторения не останаха свободни секунди, където мастъра на Армагедон да сътвори нещо сносно за динамичен екшън, какъвто беше Лоши момчета през 1995 година. Един Марк Манчина още един път, щеше да е прекрасно според мен. Но това не е всичко...
Специалната обработка на лентата. Ами, падам си по нестандартни визии, но това нещо имах чувството че ми разкатава очите. Този контраст не кефи, мислиш си че нещо в твоя телевизор не е в ред. Разваля ми настроението. Отвлича ми вниманието от действието. Натоварва ме излишно. Даже сега като се присетя - и ме заболяват очите. Капризна работа, какво да ме правиш, хахаха.
Не отстъпват и разните му там екшън сцени, които в един момент прекаляват и въпреки това не се усещат. За реализъм, няма и да търся, но поне малко да ни имат за хора, а не за шаранчета. Признавам, част от въпросните сцени са хитови, много грандиозни и пълнят окото, но ако искам визуално удоволствие, от което главата да ми се пръсне ще си избера Трансформърс.
Все пак поздравления за Уил Смит и Мартин Лоурънс, които въпреки всичко направиха тази втора част. Абсурдните "Уусаа" между тях и любимият им капитан (отново нервния Джо Пантолиано) за пореден път донесоха малко свежест във филмчето. Връзка с предната част има и жената на Маркъс (г-жа Quality Time) - Тереза Рандъл. А с ново филмче, се очакват и нови лица - небезизвестния Питър Стормеър (отново играеше руснак, с още по-лош акцент) и абаносовото съкровище Габриеле Юниън (сестрата на Маркъс, настоящо гадже на Майк).
След като разнищих цялата авантюра, няма да ви се стори неуместно ако ви предупредя да се оглеждате за Майкъл Бей. Не знаете как изглежда ли?! Хехехе, много е готин. В една таратайка, с една тъпа шапка. Голям образ и много му се смях. Също така за забавно може да намерите и разни гафчета по лентата. Най-лесно забележим е този с "маркучлетата". Към финала на филма, когато правят голямото бум-бум насред двора на Джони Тапиа, внимавайте какво държат в ръцете си лошите в униформи. Само миг след като от тях бликне кръв и те се олюлеят тържествено, се размахва едно маркучле, което се вижда че в единия си край отива право към ръката на статиста, а в другия - някъде заровен под униформата. Схванахте ли? Опитайте да се насладите на Лоши момчета 2 по своему, в противен случай съвсем ще ви се отгледа...

No comments: