Cinemaniac се премести на НОВ адрес!
След 60 секунди, ще бъдете автоматично пренасочени към http://blog.elfglade.com/
НЕ Е ПРОСТО НОВ ОБЛИК! Тези, които ме четат, за да не правите излишно трафик (дразнещо е) - сменете адреса ми във вашия блогрол!
Благодаря!

Wednesday, April 16, 2008

»©« The Rundown



Когато цялата публика беше лудната по Първична сила и Разбиване, когато си водехме списъци с имената на кечистите, говорехме си кой е по-добър (така де... по-добре се преструва), на кой хватката е най-култова, изобщо не предполагахме, че един ден, един от тях ще реши да стане професионален актьор. Дуейн Джонсън, повече познат ни като Скалата. Яко копеле е, няма защо да се преструваме. Не му харесах Кралят на скорпионите, тя цялата тая поредица като почна от Мумията хич не ме кефеше, и затова бях песимистично настроен към Добре дошли в джунглата (The Rundown - какъв превод, а). Всички го хвалеха, гледаха, повтаряха, потретваха, аз пък се правех на интересен и не го гледах. Мда, може и да съм Трансформърс ловър (трябва да е лавър, но като цитираш някой, не трябва да го редактираш), но имах някаква гордост (аз и сега я имам, хахаха). Да не говорим, че нон стоп му се въртеше трейлъра на тоя филм, а на него виждах такива неща, които хич не се докосваха до моето любопитство. Че даже ми изглеждаше абсурден въпросния филм. После се почнаха 30 минутни серийки, за това, как е направен филма. О, боже! Как да не ти скапят удоволствието. И т.н., това беше в миналото. Прескочих филма, без изобщо да ми е тежко на сърцето.

Но във вихъра на Криминале и култовия образ на Кристофър Уокън (Златния часовник, незабравима история), Жорката каза: "Ооо, той е още по-як в Добре дошли в джунглата". Сега, прасето си е прасе, но досега не ме е предавало за филми (нищо че не знае ловър или лавър е правилното). Затова реших, че е време The Rundown да попадне в списъка ми с гледани филми (на практика нямам такъв списък, защото много дървета ще бъдат унищожени, за да се направи такъв тефтер, в който да ги побера всичките).
Скалата, сиреч Дуейн Джонсън и Кристофър Уокън във филма на Питър Бърг. Към тази сочна история са добавени още три култови личности - Шон Уилям Скот, простака от тийн комедиите, Росарио Доусън (не много женско име, но пък тя си беше hot) - яката мадама във филма, която е хем секси, хем знае как се стреля и що е то трактор. Изброих двама, нали. Третият е много много второстепенен герой, но пък невероятно забавен с калпавия си шотландски акцент - Юън Бремнър.
Историята е следната: Бек (Скалата) е поръчков бияч, събиращ заемите от разни длъжници, с една единствена мечта - като направи сносна сума, да си отвори ресторант. През цялото време си драскаше разни рецепти в един тефтер, много трогателни моменти. Един ден, работодателя му възлага огромна и опасна поръчка, която ще е и билетът на Бек за навън от този бизнес. Трябва да намери синът му (Шон Уилям Скот) и да го довлече! до вкъщи. Както се досещате, това няма да е лесно. Първо че онзи се намира някъде на майната си, около Амазонка, друго че Кристофър Уокън няма да го пусне просто така да напусне джунглата му.

То почна едно преследване, ступване на главните герои, падания (нямаше рани, но много рикошети по пътя им) - личеше си че филма е направен да покаже колко корав може да е Скалата, и даже и да се лашка по склона около 3 минути, после ще се изправи и нищо няма да му има. Добре, готин филм, забавен с добри моменти, ама да не очаквате че ще ми е фаворит за вечни времена. Със сигурност по-добре го приех отколкото онзи със скорпионите.
И тъй като всичко тръгна от Кристофър Уокън и това колко добър е в Добре дошли в джунглата... ами да, хубава роля направи, но като негов фен, мога да кажа че има много по-добри. Неговия чар в симбиоза с шантавото звучене на гласа му, прави винаги необикновено присъствие. Класен актьор, който държи стабилно юздите на The Rundown, и единствено го отличава от бозав екшън с елементи на преувеличение по могъществото на един силен (физически) актьор. Дуейн ми е по-симпатичен, Шон си остава келеш и само за комедийни роли ще го бива, а мацката... ех, не си падам много по такъв тип жени, но ще ви излъжа ако не призная, че тя беше готина. Всичко останало е просто успех за Питър Бърг, и начало на успешната му кариера като кино режисьор.

6 comments:

Никой said...

Аз, като въпросния Жорка, мога ли да добавя, че в това ревю, ти за пръв път не се взимаш засериозно и затова ревюто е толкова забавно и приятно за четене.

Le_Grand_Elf said...

Хааа... стилът на филма го повелява :) При такъв сюжет, актьори, замисъл и реализация, не можеш да си сериозен ;) А и реших, че е малко време за поскриване на егото, повече самоирония и плоски шеги :P
От много опърничавост, някои спряха да ми говорят, поради факта, че цитирам Димчо Дебелянов - неразбрано изкуФстФо :)

Никой said...

И аз не знаех, че Димчааата е толкова "кървав" поет, както и една добре известна представителка на женския пол, Милата.

Le_Grand_Elf said...

Не, не споменавай свещеното й име!
Надявам се след няколко години, като разбере онова въпросно изкуфстфо, и че не съм обикновен отблъскващ циник, ще ми прости и ще ми проговори отново! Без да има злоба и бруталност :P

Никой said...

Че аз не го споменавам, казвам само че си прасе.

Le_Grand_Elf said...

Ах, явно ще трябва да преглътна горчивата истина и да продължа напред ;) Добре че има свинчовци около мен, на които да се крепя в такива трудни моменти!
Сфиня! :P