Cinemaniac се премести на НОВ адрес!
След 60 секунди, ще бъдете автоматично пренасочени към http://blog.elfglade.com/
НЕ Е ПРОСТО НОВ ОБЛИК! Тези, които ме четат, за да не правите излишно трафик (дразнещо е) - сменете адреса ми във вашия блогрол!
Благодаря!

Monday, April 21, 2008

»©« Saekjeuk shigong



Причината е ясна - ей онзи убавец там, в дясно, на третата снимка, който натискам към края на пиянската вечер увенчаваща грандиозното ми навършване на 23, преди няколко години (га бяхме още млади и зеУени) ми пуска избрани кадри от една "яка комедия". С думите: "Момче, те такава простотия не си гледал!", Валката прави няколко движения с мишката и ми демонстрира части от Сексът не е всичко (Sex Is Zero). Saekjeuk shigong - оригиналното заглавие, но до колкото добре ме познавате аз азиатски езици (и диалекти) не владея. Този път лената е с адрес Южна Корея. Спомням си, че когато коментирах Шаолинския футбол, ви обещах да заговоря някой ден за този фантастично забавен филм.
Чанг Юнг Ли и Джи-уон Ха (това са имената само на двама души!) са главните герои в Сексът не е всичко. Как мислите реагирах първия път като ми споменаха филма?! Беше 2005-та, горях от любов по една... и ми дават за гледане нещо супер смешно, което не идва от Холивуд. Бях прост тогава, не оценявах чуждото кино така както сега. Въпреки това, явно тогава е бил момента на... преоткриването, реших да гледам Sex Is Zero. И се оказа, че зад всички онези феноменално глупави и смешни части, които видях за първи път, се крие една романтика, показана по необичаен начин.

Докато се въртят надписите на южно корейски, от време на време се появяват кадри с посвещаването на главния ни герой в... да речем братството. Да, историята е за група приятели + приятелки, и още няколко Личности, които споделят времето си между ученето и забавленията (но в повечето случаш безумно сконфузни и обикновени ситуации, предизвикващи огромен смях).
Главния герой, той е най-култовата персона. Един път не се засмя... грешка, засмя се, ухили се със зъби чак - и тогава му залепиха много як шамар. Начинът по който успяваше да се сдържа, по време на целия филм е уникален. Като че нямаше емоция по лицето му, винаги изглеждаше един такъв... готов на и съгласен с всичко човек. Което го правеше симпатичен. Уви, съдбата му беше отредила да си пати най-много във всяка една ситуация. Юн-шик - така се казваше. Какво ли не му се случи, луда работа. И всичко това, защото от пръв поглед се влюби в най-готината мацка в даскалото. Това е Юн-хио (леле, съсипват ме с имената).
Юн-шик се влюби в Юн-хио, но беше прекалено срамежлив, за да й го признае. Постоянно мислеше, че е на някакво по-високо ниво от него и че тя не е за него. Междувременно двете групи приятели (мъжката и женската компания) се сближиха, като всеки за себе си преживяваше моментите на съзряване, първи интимен контакт и... сконфузни ситуации. За Юн-шик, те бяха умножение по 10.

Това което най-много ми харесва в Сексът не е всичко е семплотата. Направено е като тийн комедия, като в много от моментите има чиста пародия, елементарна игра и е заложено на първичен смях - неща които са потенциално възможни да се случат в ежедневието на всеки (с достатъчно голям фактор Кутсузлия). Няколко пъти съм го гледал (както повечето филми) и все пак не омръзва. Пазя добри спомени от него, както и от изиграни негови сцени - вярно че е било пред обкръжението ми от приятели, но все пак - заливат се от смях.
За финал, ще подшушна като спомен за тези, които познават филма (и като тийзър за онези, които не го), една паметна сцена...
"Ако не спадне до 24 часа, ще го отрежем!"
Първия път беше, когато Юн-шик получи здраво коляно в топките, а втория - когато падна от последния етаж на общежитието... докато имаше свръх голяма ерекция. А докторът, той беше грандиозния тип в ситуацията... показа се общо за около 15 секунди във филма, но винаги беше категоричен със сериозна физиономия - ЩЕ ГО ОТРЕЖЕМ! Хахаха... брутално... пак ми се догледа филма, но не, ще изчакам да мине още някоя година, преди да си го припомня. И без това друг един ме чака за опресняване на спомените, а той заслужава. О, да, заслужава го!

No comments: