Cinemaniac се премести на НОВ адрес!
След 60 секунди, ще бъдете автоматично пренасочени към http://blog.elfglade.com/
НЕ Е ПРОСТО НОВ ОБЛИК! Тези, които ме четат, за да не правите излишно трафик (дразнещо е) - сменете адреса ми във вашия блогрол!
Благодаря!

Thursday, January 10, 2008

»©« Death Sentence



От доста време не бях попадал на филм с Кевин Бейкън (силен актьор, особено ако прави някакви маниашки роли или когато играе престъпник), но наскоро приятел ми спомена за този филм - Death Sentence (Смъртна присъда). Каза ми: "Спомняш ли си онзи филм, за оня дето постоянно търсеше един пистолет", говореше ми за Running Scared, с Пол Уокър. Аз му казах, че се сещам, а той продължи: "Еми този е малко като него, не точно същия ама... така напрегнат". И аз понеже съм фен на онзи филм, много голямо впечатление остави в мен, няколко пъти съм го гледал... реших да видя и в този за какво става въпрос.
Докато се дърпаше филма, видях постера... Първата ми реакция беше: MAX PAYNE! Мислех си че гледам филмовия вариант на Макс Пейн (популярната игра, първата в която пуснаха bullet time, абе много яка, все хубави спомени с нея). Оказа се обаче, че тези асоциации са само заради постера, в същите цветове, като аранжировка подобно. Много добра визия на постера, но сюжетът на филма няма нищо общо с играта Макс Пейн (е може би частично, но като цяло не се ръководи по нея, щяха да го споменат някъде).
И така, Кевин Бейкън, Кели Престън и Джон Гудман във филма от създателите на SAW - Смъртна присъда.
Началото беше впечатляващо, много драматично и наистина мислех, че филма ще е страхотен. Уви обаче с напредването имаше някои неща, които не бяха добре направени. Все си мисля, че можеше да са по-добри главорезите, или поне не толкова тъпо изглеждащи. Гонитбите да са малко по-напрегнати (или може би много го сравнявах с Running Scared и Макс Пейн). Както и да е, не спрях филма, на места имаше върхови моменти, и доста бруталийка. Хареса ми.

Идеята му е сериозна, но пак ще подчертая от тъмната страна, можеше да бъде изпипан повече. Колкото до човешкото падение, и това до къде може да стигне един баща, съпруг, губещ един по един най-близките си хора... ще видите сами. Колкото до това, дали бихме постъпили по същия начин и да предизвикваме лавина след лавина, ново и ново насилие... едва ли... Нямам представа, и честно казано не искам да знам. Самият герой на Кевин Бейкън го казва... именно че не знаеш как ще постъпиш, докато не ти се случи. Неприятно!
Бейкън игра добре, Кели Престън беше секси, Джон Гудман - луд както винаги, и много много свиреп :) Носеше голям диоптър (баш дъна на лимонадени бутилки си бяха), продавач на оръжие, мръсник като цяло (мръсни му бяха и дрехите). Много неприятна беше срещата с него, когато Бейкън му изкупи всички пушкала.
Както и да е. Разочароващо, но не толкова зле. Е може би малко повече от това. Става за гледане, по-добър от средно-статистическите пушкала, по-слаб от сериозните филми. Имаше идея, но не достатъчно добра реализация. За един път гледане става, има интрига, има и какво да се види като гнусотийка. Все пак създателите на SAW няма как без откъснати крайници и кръв от различни места на човешкото тяло. Няма да разказвам повече. Просто защитете това, което е ваше!

No comments: